• Főlap
  • Bemutatkozás
  • Minőségpolitika

Minőségpolitika

Szervezetünk – a Zalaegerszeg székhelyű Top-Thermal Kft. – legfőbb célja a színvonalas felnőttképzési tevékenység. Ezen belül intézményünk döntően a résztvevők munkaerő-piacon történő érvényesülését elősegítő, illetve közösségi és magánéletüket eredményesebbé tevő nyelvi képzéseket kíván folytatni, elősegítve ezzel az általános foglalkoztatást, illetve a színvonalas munkahelyek megszerzését és megőrzését.

Elsősorban székhelyünk és képzési helyszínünk vonzáskörzetében kívánunk a diákok, álláskeresők, munkavállalók és a vállalkozók számára lehetőséget nyújtani arra, hogy magas szakmai színvonalú képzés során, korszerű eszközök és módszerek alkalmazásával sajátíthassák el tanfolyamainkon a munkájukban, illetve az élet egyéb területein is sikerek elérését elősegítő nyelvtudást. Minden feltételt biztosítunk ahhoz, hogy eredményesen elsajátíthassák a képzési programokban meghatározott elméleti és gyakorlati ismereteket, készségeket, és a sikeres teljesítéssel megszerzett ismereteik, képességeik segítsék elő munkavállalásukat, tegyék eredményesebbé munkájukat és magánéletüket.

Képzési tematikánkat és módszereinket a központi követelmények, a résztvevők, illetve megrendelőink igényei, munkatársaink és oktatóink véleménye és tapasztalatai alapján határozzuk meg, és az érdekeltek igényeinek rendszeres figyelembe vételével fejlesztjük.

Intézményünk vezetése, szervezeti egységei és valamennyi munkatársa elkötelezett és felelősséget érez a jogszabályokban meghatározott és a szakmailag elvárható minőségi követelmények kielégítése, valamint a képzési tevékenység folyamatos fejlesztése iránt. Ennek megvalósulása érdekében minőségbiztosítási rendszert működtetünk, melynek keretében minőségpolitikánkat, stratégiánkat és képzési tevékenységünket – külső és belső partnereink véleményét különösen figyelembe véve – folyamatosan figyelemmel kísérjük, rendszeresen felülvizsgáljuk, tényszerű adatok, visszajelzések alapján értékeljük, és tervszerűen fejlesztjük.